Medewerker Financiële Administratie (16-24 uur per week)

Word jij onze nieuwe Medewerker Financiële Administratie Hotel? Dat zouden wij geweldig vinden! Zoek je een leuke parttime baan waarin je je verantwoordelijkheidsgevoel, liefde voor cijfers en aandacht voor details kwijt kan?

Heb je ervaring met financiële administratie en spreekt werken in een hotel je aan? Werk jij secuur, ben jij zelfredzaam en leg je vanuit je signalerende rol makkelijk contact met je collega’s van de Front Office en reserveringen, dan pas jij helemaal in ons team.

direct solliciteren

Wat ga ik doen?

Als Medewerker Financiële Administratie bij het Berghotel Amersfoort draag je op zelfstandige basis zorg voor de volledige, juiste en tijdige week- en maandfacturatie en ben je verantwoordelijk voor voorschotfacturen, het boeken van creditfacturen en de volledige kas- en creditcardcontrole. Alle aankomende reserveringen worden door jou nagelopen, je controleert en accordeert commissiefacturen en bent eerste aanspreekpunt voor vragen over factureren en het facturatieproces.

Je werkt nauw samen met je collega’s in het hotel, maar ook met je collega’s van de centrale administratie, die vanuit Amersfoort werken en zich bezig houden met alle voorkomende administratieve processen en werkzaamheden (facturatie, debiteuren en crediteuren, verwerking inkoopfacturen, maand- en jaarafsluiting, fiscale aangiftes e.d.) voor Onemeeting.com en haar connected partners. Je leidinggevende is de directeur van het hotel, functioneel word je aangestuurd door de Manager Finance van de centrale administratie.

Wie zijn wij?

Berghotel Amersfoort is een viersterren hotel met 88 kamers, 15 multifunctionele vergaderzalen en een restaurant met bar en een ruim en zonnig terras. Het Berghotel in Amersfoort is een karakteristiek opzichzelfstaand hotel uit 1903, al ruim een eeuw komen onze gasten bij ons voor een onvergetelijk verblijf in één van onze zalen, hotelkamers of het restaurant! Wij streven dagelijks naar authentieke gastvrijheid, magische ervaringen en gouden ontmoetingen. Een eigentijdse en hoogwaardige servicebeleving voor onze gasten maakt het Berghotel uniek.

Wie ben jij?

Persoonlijkheid

  • Je bent een goed georganiseerde en opgewekte administratieve kei;
  • Je werkt secuur, houdt van details, maar bent ook in staat om zaken in een groter perspectief te plaatsen;

  • Je werkt goed en graag zelfstandig en zoekt tussendoor je collega’s actief op voor een kop koffie of om zaken af te stemmen;

  • Je beschikt over analytisch inzicht en goede communicatieve vaardigheden; je pluist zaken uit, legt makkelijk verbinding en draagt proactief oplossingen aan.

Functie-eisen

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau, hebt bij voorkeur een afgeronde financieel administratieve opleiding;

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie, werkervaring in een hotel is een pré;

  • Je hebt ervaring met property management en ERP systemen (bij voorkeur Protel Air en Afas) of bent en bent in staat om je nieuwe systemen snel eigen te maken;

  • Je bent voor minimaal 16 uur per week beschikbaar; werktijden en dagen in overleg.

Wat bieden wij?

  • Een hartelijk welkom dat jou meteen thuis doet voelen;

  • Een informeel, betrokken team van collega’s en een buddy die jou de eerste periode wegwijs maakt en er voor je is;

  • Arbeidsvoorwaarden op basis van ervaring, conform Horeca cao (schaal 5 of 6 op basis van ervaring);

  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer;

  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;

  • Deelname aan onze ANW-Hiaatverzekering;

  • Collectiviteitskorting op zorgverzekeringen (we hebben collectieve regelingen met Aevitae, Menzis en Zilveren Kruis);

  • Eén gratis overnachting per jaar in Berghotel Amersfoort;

  • Een hartverwarmend cultuurprogramma ‘Kindest Together’ met allerlei leuke activiteiten, zoals een jaarlijks zomer- en nieuwjaarsevent.

Kijk jij er naar uit om bij ons aan de slag te gaan?

Ja? Dan ontvangen we graag jouw sollicitatie! Deze kan je sturen via onderstaand formulier naar Rianne van de Water, Manager Finance van The Onemeeting Company (moederorganisatie van het Berghotel Amersfoort)
 
Ben je enthousiast geraakt over deze functie én over het Berghotel Amersfoort, maar heb je nog vragen? Voor meer informatie kan je altijd contact opnemen via onderstaand formulier of via telefoonnummer 088 – 209 00 05.
 
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Choose File